آقاسید حسینآقاسید حسین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آقاسیدحسام الدینآقاسیدحسام الدین، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
روزیکی شدن من وبابایروزیکی شدن من وبابای، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره

سیدحسین ،عسل زندگی

آسیب دیدن پا...

1394/5/26 16:11
568 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروزظهرآقاسیدحسین همراه بابایی بادوچرخه(به اصرارخودسیدحسین) به مسجدرفتندومثل همیشه گل پسری هردوتانماز روبه جماعت خونده،اون طور که بابایی میگفت:وقتی که دوتاتون سوار دوچرخه میشین،همین که میاد راه بیفته پای کوچیک واستخونی شما به طورخیلی بد میره لای چرخ وهمون موقع غوزک پات سیاه میشه و ورم میکنه،بابایی میاد خونه دفترچتو برمیداره وسزیع شمارو میبره دکتر یه عکس ازپات میگیرن،دکترتشخیص میده که آره ضرب دیده ولی نشکسته ولی چون بچه درحال رشده ممکنه بعدا به پاش آسیب جدی بزنه براهمین پاتو آتل بندی میکنن تا2هفته ایی باید پات این تو باشه تا کاملا خوب بشه.

حالا که باید بخوابی واستراحت کنی خیلی واست سخته ومدام بهونه میگیری نمی تونی اصلا راه بری وهمش باید بغلت کنیم مخصوصاوقتی می خوای کارتون ببینی یادستشویی بری،وقتی بابایی سرکار باشه یابیرون کارداشته باشه مجبورم خودم بغلت کنم چون کمردرد هستم خیلی واسم سخته ولی هرسختی واسه اینکه مادرباشی برات شیرین میشه.

گل پسرم ان شالله غمتو نبینم وزود،زود خوب بشی.

  

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان راحله
27 مرداد 94 17:43
سلام گلم .. بلا دوره ان شالله ... خیلی ناراحت شدم عزیزم . خدا کنه زود زود خوب بشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
28 مرداد 94 15:49
الهی فدای آقا سیدمون بشم . از چشم بد دور باشی عزیزم. خدا را شکر که در حد ضرب هستش و نشکسته/
مامان حدیث
29 مرداد 94 11:29
http://www.desiglitters.com/wp-content/uploads/2009/02/roses-desi-glitters-8.gif
مامان محمدحسین
30 مرداد 94 10:54
آخی عزیزم ... دقیقا محمدحسین هم چند روز پیش همین اتفاق براش افتاد اما نه به اصرار خودش بلکه به اصرار من سوار دوچرخه شد ... الانم نمیتونه خوب راه بره.... امیدوارم جفتشون زودی خوب بشن.....
مامان راحله
9 مهر 94 13:38
امروز نبی هم به علی(ع) می بالد تا روز ابد نام علی(ع) می ماند عالم به هزار لهجه در عید غدیر آوای قشنگ یا علی(ع) می خواند دوست عزیزم عیدتون مبارک
مامان فاطمه
15 مهر 94 19:09
بمیرم برات چقدر اذیت شدی خاله جون.ان شالله زود بهتر شی. راستی شما رو هم به لینکام اضافه کردیم.
مامانی کوثر
20 مهر 94 16:03
خوشحال میشیم به وبلاگ کوثری من سربزنید....دوستون داریـــــــــــــــــــــــــــــــم.
مامان فاطمه
8 آبان 94 13:31
هر چند خیلی از اون تاریخ گذشته اما از خدا می خوام دیگه بلایی سرت نیاد و همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم.
کسی که دوستت داره
پاسخ
ممنون ازهمدردی و اظهارلطفتون