آقاسید حسینآقاسید حسین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آقاسیدحسام الدینآقاسیدحسام الدین، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
روزیکی شدن من وبابایروزیکی شدن من وبابای، تا این لحظه: 16 سال و 10 روز سن داره

سیدحسین ،عسل زندگی

اولین بهار94آقاسیدحسین

1394/1/30 17:28
448 بازدید
اشتراک گذاری

 

مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است
خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است
به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی
این پیامی است که از دوست به یار آمده است
شاد باشید در این عید و در این سال جدید
آرزویی است که از دوست به یار آمده است !

 

این عکس روصبح که برای رفتن عیددیدنی آماده شده بودیم گرفتم،موقع سال تحویل آقاسیدحسین خواب بودن البته تا ساعت 1/45دقیقشو طاقت آورد ولی دیگه نتونست وخوابش برد،به خاطرایام فاطمیه سفره هفت سین ساده ایی انداختم ...

   

این عکس دسته جمعی ازبچه های فامیل که روزعیدخونه پدربزرگ دعوت بودیم.

 

 

 

روز13به درامسال رورفتیم پارک وخیلی خوش گذشت بعدش نزدیکای غروب بودکه باهم رفتیم باغ باباسید

 

اینجاهمه وایساده بودیم عکس بگیریم که گل پسری اینجاسوژه شدی و...

  

اینجا قاصدک چیده بودی وخوشحال بودی که یه چندتاقاصدک داری.

برج کبوترخانه...

    

یه عکس ازقدیمی ترین ماشین شهرمون،ازاینکه اون بالا بودی اصلا خوشت نیومده بود...

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان راحله
30 فروردین 94 20:31
مامان مریم
2 اردیبهشت 94 9:50
خداحفظش کنه.معلومه نی نیه شطونیه
مامان گلشن
7 اردیبهشت 94 18:47
سلام. عکسها چقدر زیبا بود ..من خیلی دوست دارم برج کبوتر خانه رو از نزدیک ببینم همیشه توی برنامه های تلویزیونی دیدم ...سالی سرشار از عشق رو براتون آرزو میکنم