آقاسید حسینآقاسید حسین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقاسیدحسام الدینآقاسیدحسام الدین، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
روزیکی شدن من وبابایروزیکی شدن من وبابای، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

سیدحسین ،عسل زندگی

تولددختردایی

1393/8/29 18:02
942 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس عزیزدل عمه است یه دونه دختردایی آقاسیدحسین.

فاطمه خانم درتاریخ93/8/25 به دنیااومده،ومنم برای اولین بارعمه شدم،مامانی ازدار دنیا یه داداشی داره که باهم دوقلو هستیم وخیلی هوای همدیگه روداریم البته بعضی وقتا سربه سرهمدیگه هم میگذاریم که اینم جزء دوقلوبودنه،خلاصه معلوم نیست تاکی دوباره عمه بشیم اگه عمری باقی بمونه.

اینم چندتاعکس ازیه دونه دخترما

                        

            

    

                          

آقاسیدحسین خیلی فاطمه خانم رودوست داره وهمش میگه:بابایی بره کارکنه یه نی نی بخریم.قربون دل کوچیکت برم عزیزم .

فاطمه خانم اولین نوه دختره،واسه همینه که یه دونه ودردونه است الهی که عمه فداش بشه ان شالله همیشه سالم وتندرست باشی عزیزم...                  

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان راحله
29 آبان 93 20:22
به سلامتی عزیزم .. قدمش مبارککککککککک خب برای حسین آقا یه نی نی بخرید دیگههههههههههههه
کسی که دوستت داره
پاسخ
توراهه ان شالله تاچندماه دیگه
مامان ریحانه
29 آبان 93 23:13
چه دخمل نازیه تولدش مبارک خدا براتون حفظش کنه
مامان 3جوجه طلایی
4 آذر 93 14:42
مبارک باشه عمه خانوم . نینیه آقا سید حسین کجای راه مونده کی میاد؟ خوب براش بلیط هواپیما می گرفتین زود بیاد دیگه واقعا شما دوقلو هستین؟
کسی که دوستت داره
پاسخ
ممنون دوست خوبم،آره من وداداشم دوقلو هستیم وقتی مامانم از سختی وشیرینی اون روزا واسمون میگه،من شمارودرک میکنم که با3قلوها چه می کشی اما وقتی بزرگ میشن خیلی لذت بخشه
مامان فاطمه
6 آذر 93 10:06
قدم نورسیده مبارک باشه گلم.
مامان گلشن
23 آذر 93 11:44
قدم این ناز خاتون مبارک.فکر کنم عمه شدن ی صفایی میده .من هنوز عمه نشدم اما توی دلم برای بچه های برادرهام دلم اب میشه .عمه قربونشون بره